5.5.11

ΜΕΣΑ

Πήγα στο ΜΕΣΑ μια μέρα πριν φύγω από την Αθήνα. Έφυγα από την Κ. και κατηφόρισα προς το Παλλάς χωρίς συγκεκριμένες προσδοκίες, ίσως επηρεασμένος από αυτά που είχα ακούσει και διαβάσει, ίσως γιατί οι προσδοκίες μας αφήνουν πάντα με μια πίκρα. 

Η εμπειρία είναι κάτι που βιώνεται διαφορετικά για τον καθένα ακόμη κι αν είναι ταυτόχρονη. Δε θέλω να παρουσιάσω την παράσταση ή τη δομή της ή να περιγράψω αυτό που συμβαίνει ή δεν συμβαίνει στην αίθουσα. Εμένα με γέμισε με κάτι που δεν μπορώ να το βάλω σε λέξεις. Η δυνατότητα ν' αλλάζω θέσεις και καρέκλες μέσα στην αίθουσα αλλά και το να βγαίνω όποτε θέλω, πέρα απ' το ότι με έκανε να αισθανθώ μέρος της χορογραφίας - που μάλλον ήταν κι από τους στόχους του Παπαϊωάννου - με έκανε να σταθώ απέναντι από τον εαυτό μου και να με παρατηρήσω από πολλές διαφορετικές γωνίες. Εμένα και την παράσταση επί σκηνής. 

Κατά τη διάρκεια σημείωνα τις ανάκατες σκέψεις που μου ερχόντουσαν και που ακολουθούν. [Και μια μικρή (ανώφελη) συμβουλή: μπείτε ΜΕΣΑ. Αξίζει τον κόπο.] 

Σκέψεις και σημειώσεις από την αίθουσα του ΜΕΣΑ.

Είμαστε μια συνεχής κίνηση
επαναλαμβανόμενη 
που γεννά συναισθήματα 
                      μόνο και μόνο 
     επειδή 
επαναλαμβάνεται
 

Περιμένουμε κάποιον να μας δει 
                              για να γίνουμε ορατοί



Η επανάληψη έχει ασφάλεια 
(ή η ασφάλεια έχει επανάληψη;)
Η συνήθεια έχει ασφάλεια
Η ασφάλεια έχει μοναξιά
Η μοναξιά έχει επανάληψη

Η τελετουργία έχει επανάληψη


Όλοι υποφέρουμε
               εντός ( ή ΜΕΣΑ μας) 

 
Ένα χάδι θα τα άλλαζε όλα

Η σταγόνα πέφτει για χρόνια 
μέχρι να διαβρώσει τον βράχο - η επανάληψη μπορεί να σε διαλύσει.


Η προσμονή είναι αυτή που χτυπάει στο στομάχι

(Εγώ θα είχα γυρίσει πίσω σε κάποια από αυτές τις διαδρομές - σπάνια είμαι τόσο συγκεντρωμένος.)


Ακόμη και το πιο ασήμαντο περιμένει την προσοχή σου για να το κάνεις σημαντικό. Να είσαι παρών. Να είσαι ΜΕΣΑ σ' αυτό που κάνεις. 


Υπάρχει πάντα κάποιος να σώσει το ποτήρι; 


Κάποια πρωινά θέλω απλώς να με καταπιεί το κρεβάτι μου. 


Όχι άγκυρες. 


Δεν αρκεί να περιμένεις κάτι να συμβεί. Πρέπει και να μπορείς να το δημιουργήσεις , να το προκαλέσεις. 


Η αδράνεια ξυπνά την επιθυμία. 



Όλα περνούν 
και καμιά φορά ξαναπερνούν

ήθελα να φτάσω κάπου μέσα μου για να φύγω
αλλά 
το ζήτημα είναι να είμαι
ΜΕΣΑ μου


Η ζωή θα συνεχίζεται με ή χωρίς εμάς. 


30/4/2011 ΜΕΣΑ. Θέατρο Παλλάς

2 σχόλια:

  1. ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ.
    Είχα σκοπό να μπώ ΜΕΣΑ. Μετά απ' αυτό θα το κάνω οπωσδήποτε.
    Σ' ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια εικόνα μαγική!!!Βυθισμένος στις σκέψεις σου,χάνεις την αίσθηση του χρόνου και ταξιδεύεις σε απόμερα σημεία του μυαλού σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή